Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2014

Οι ήρωες των εθελοντών (μέρος 8ο )
Της Έλενα Τσιριοπούλου
Φωτογραφία Σοφία Καναβού

Η φετινή θεματική του Πεδίου Δράσης Κόδρα είναι «I need a hero», οι εθελοντές μας απαντούν ποιοι είναι οι ήρωές τους και εμείς σας τους παρουσιάζουμε.




Νικολέτα Παναγουλάκου (εθελόντρια στο τμήμα  λειτουργίας): Προτιμώ τους φανταστικούς ήρωες. Η ηρωίδα μου είναι η Princess Bubblegum από το animation “Adventure time”. Είναι μια πριγκίπισσα σε ένα βασίλειο ζαχαρωτών όπου προσπαθεί να τα σώσει!


Ευθυμία Κεσανίδου (εθελόντρια στο τμήμα λειτουργίας): Οι πραγματικοί ήρωες είναι οι γονείς μου που έχουν κάνει θυσίες και προσφέρουν ανιδιοτελώς για το μέλλον μου. Θαυμάζω τα χαρίσματα που έχει ο καθένας και αν τα είχα συγκεντρώσει θα ήμουν ο ιδανικός άνθρωπος.


Ραφαέλα Λιακοπούλου (εθελόντρια στο τμήμα λειτουργίας): Ποτέ δεν είχα κάποιο συγκεκριμένο ήρωα. Για μένα ήρωες είναι όσοι τα καταφέρνουν μόνοι τους παρά τις δύσκολες συγκυρίες της σημερινής εποχής.


Έλενα Θεοδωρίδου (εθελόντρια στο τμήμα λειτουργίας): Ήρωας μου είναι ο φόβος γιατί με έχει σώσει τις περισσότερες φορές. Η στιγμή που ξεπερνάς τον φόβο αποτελεί τον κινητήριο μοχλό για να προχωρήσεις.



Ναταλία Ρουμιάντσεβα (εθελόντρια στο τμήμα λειτουργίας):  Παλιότερα ο ήρωας μου μπορεί να ήταν κάποιος σαν τον Jim Jarmusch. Σήμερα όμως πιστεύω ότι οι ήρωες πρέπει να είναι σύγχρονοι. Ήρωες είναι εκείνοι που είναι έτοιμοι να χάσουν τη ζωή τους για την ιδέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου