Δευτέρα 6 Ιουλίου 2015

Ποιο θεωρείς ότι είναι το πιο σωστό σφάλμα της ζωής σου ; (Μέρος 9)

Του Παντελή Γραβάνη και της Σταματίας Τσιτσανοπούλου

Η φετινή θεματική του Πεδίου δράσης Κόδρα είναι “ERROR”, οι εθελοντές μας απαντούν στην ερώτηση ποιο είναι το πιο σωστό σφάλμα της ζωής τους.





Ευαγγελία Αποστολούδη (εθελόντρια στη λειτουργία εκθέσων):  Έχω κάνει πολλά σφάλματα και νιώθω τυχερή γι αυτό, γιατί μέσα ακριβώς από αυτά τα σφάλματα έμαθα τα πιο περίεργα, τα πιο ενδιαφέροντα και τα πιο χρήσιμα πράγματα για τη ζωή μου....Και τελικά αυτές οι ανακαλύψεις που μόνο μέσα από τα σφάλματα προκύπτουν μας εξελίσσουν και μας διαμορφώνουν σε αυτό που είμαστε...


Ακριβή Παντελή (εθελόντρια στη λειτουργία εκθέσεων): Όλα τα λάθη  που μου έχουν ανοίξει καινούριους δρόμους και με έχουν κάνει να βρω καινούριες λύσεις και να με οδηγήσουν σε καλύτερα αποτελέσματα από αυτά που είχα στο μυαλό μου.



Κατερίνα Τσουλέα (εθελόντρια στη λειτουργία εκθέσεων)Παραιτήθηκα από τη δουλειά μου για να ασχοληθώ με τον εθελοντισμό.



Σοφία Παπαδοπούλου (εθελόντρια στη λειτουργία εκθέσεων): Όταν αποφάσισα να δώσω πανελλήνιες εξετάσεις για τρίτη συνεχόμενη φορά θέλοντας να πετύχω αυτό που ήθελα. Στην αρχή πίστευα ότι θα ήταν λάθος να προσπαθήσω για άλλη μία φορά, όμως εν τέλη το φαινομενικά λάθος ήταν σωστό γιατί τα κατάφερα.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου