Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

Ποιο θεωρείς ότι είναι το πιο σωστό σφάλμα της ζωής σου ; (Μέρος 1)

της Ευαγγελίας Αρβανιτίδου
Φωτογραφίες : Σοφία Παπαδοπούλου

Η φετινή θεματική του Πεδίου δράσης Κόδρα είναι “ERROR”, οι εθελοντές μας απαντούν στην ερώτηση ποιο είναι το πιο σωστό σφάλμα της ζωής τους.


Κατερίνα Γεμενατζή (εθελόντρια στη λειτουργία των εκθέσεων) : Το γεγονός ότι ήθελα να κάνω κάτι το οποίο δεν έκανα , και τελικά κατάλαβα ότι πρέπει να λες αυτό που νιώθεις και να κάνεις αυτό που αισθάνεσαι.




 Βαρβάρα Παπασπανοπούλου (εθελόντρια στη λειτουργία των εκθέσεων και στην επικοινωνία) : Κάποιες αποφάσεις που έχω πάρει αυθόρμητα και  δεν ήξερα πως θα καταλήξουν, αλλά τελικά διαμόρφωσαν σε μεγάλο βαθμό την προσωπικότητά μου.






Χριστίνα Ευαγγελίδου (εθελόντρια στη λειτουργία των εκθέσεων και στην επιμέλεια) :Τα δικά μου ευτυχή ατυχήματα γίνονται συνήθως όταν ακολουθώ την καρδιά μου και όχι το μικρό μου μυαλό.



Βάσω Σελαλμαζίδου (εθελόντρια στη λειτουργία των εκθέσεων) :Θα βάλω την έννοια του λάθους στη φράση και θα πώ ότι «κατά λάθως» βρέθηκα στο Κόδρα, δηλαδή το είδα τυχαία, και τελικά οδήγησε σε καλό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου