Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Ποιο θεωρείς ότι είναι το πιο σωστό σφάλμα της ζωής σου ; (Μέρος 6)

του Αλέξανδρου Παντελάκη
Φωτογραφίες : Σοφία Παπαδοπούλου

Η φετινή θεματική του Πεδίου δράσης Κόδρα είναι “ERROR”, οι εθελοντές μας απαντούν στην ερώτηση ποιο είναι το πιο σωστό σφάλμα της ζωής τους.





Ισμήνη Αυγητίδου (εθελόντρια στον τομέα λειτουργίας) : Θα έλεγα ότι το πιο σωστό μου λάθος δεν το έχω κάνει ακόμα αλλά μιλώντας για λάθη που μου έκαναν καλό θα έβαζα ότι πολλές φορές σε διαφωνίες δεν υπερασπίστηκα τον εαυτό μου ή δεν είπα όσα έπρεπε αλλά τελικά καμιά φορά κάνει καλό και η σιωπή. Ή αντίστοιχα φορές που είπα παραπάνω από όσα έπρεπε αλλά μου έκανε καλό γιατί τη δεδομένη στιγμή υπήρξα αληθινή και εκδηλωτική. Αλλά, γενικά, θεωρώ ότι τα λάθη μας, μας διδάσκουν, οπότε όλα μου έχουν κάνει καλό και με έχουν ωφελήσει.




Σταματία Τσιτσανοπούλου (εθελόντρια στον τομέα επικοινωνίας) : Όταν μετά από μια ακύρωση άλλου εθελοντή, επιλέχθηκα τελικά να γίνω εθελόντρια στο φεστιβάλ Κινηματογράφου και άρχισα να ασχολούμαι με τον εθελοντισμό.





Κατερίνα Τσιουρή (εθελόντρια στον τομέα επικοινωνίας) : Το ξέρω μόνο εγώ αλλά το πόσο σωστό ήταν το βιώνουν και το βλέπουν οι γύρω μου. 





Αλέξανδρος Παντελάκης (εθελοντής στον τομέα επικοινωνίας) : Ήταν ότι αποφάσισα να αφήσω την πρώτη μου σχολή τους πρώτους τρεις μήνες κάτι που μου έλεγαν ότι ήταν λάθος αλλά τελικά πέρασα στη σχολή που ήθελα από μικρός και δικαιώθηκα από την επιλογή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου